مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 07:202020-07-09سياسي

حل معضلات پسماندهای شهری و روستایی در کشور


رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، گفت: معضلات پسماندهای شهری و روستایی در کشور حل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی جمالی نژاد، در نشست روز پنج شنبه مدیران ارشد وزارت کشور با معاون اول ریاست جمهوری که در سالن پیامبر اعظم(ص) وزارت کشور برگزار شد، با تاکید بر اینکه امروز 74 درصد جمعیت کل کشور در شهرها و 26 درصد نیز در روستاها سکونت دارند، افزود: باید با برنامه ریزی دقیق و حاسب شده ای بتوانیم منابع و امکانات مان را برای شهرها و روستاهایمان تخصیص دهیم و شاهد بهترین وضعیت در شهر ها و روستاهای کشورمان در حوزه های رفاه و امنیت باشیم.

معاون عمرانی وزارت کشور، با اشاره به تعداد شهرداری و دهیاری های کشور، گفت: در کشور 1318 شهرداری، 37115 دهیاری، 125992 عضو شورای اسلامی شهر و روستا داریم که خانواده بزرگی محسوب می شوند.

وی افزود: با اجرایی شدن لایحه درآمد پایدار و مالیات بر افزوش افزوده امید داریم که شهرداری ها و دهیاری بتوانند سهمی پر رنگ در توسعه و اعتلای کشور ایفا کنند.

جمالی نژاد ادامه داد: به منظور راهبری و انتظام بخشی به شهرداری ها و دهیاری های کشور و نیز تکالیف و وظایف واگذار شده در قوانین بالادستی اقدام به تهیه و تدوین و ابلاغ مجموعا 595 مورد شامل 31 آیین نامه، 257 بخشنامه، 167 دستورالعمل، 86 شیوه نامه، 35 تفاهم نامه و 19 مورد سایر ابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل معضلات پسماندهای شهری و روستایی در کشور

حل معضلات پسماندهای شهری و روستایی در کشور