مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-09اقتصادي

لزوم برندسازی برای برنج گیلان


استاندار گیلان با تاکید بر لزوم برندسازی برنج در گیلان گفت: این محصول که کشاورز با رنج تولید می کند باید منجربه ارزش افزوده به فعالان همین بخش شود که متاسفانه گاهی اوقات این محصول مهم استراتژیک به دلیل عدم بسته بندی مناسب و عدم وجود برند در بازار با .

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان با تاکید بر لزوم برندسازی برنج در گیلان گفت: این محصول که کشاورز با رنج تولید می کند باید منجربه ارزش افزوده به فعالان همین بخش شود که متاسفانه گاهی اوقات این محصول مهم استراتژیک به دلیل عدم بسته بندی مناسب و عدم وجود برند در بازار با کمتر از قیمت واقعی به دست کشاورز می رسد.

ارسلان زارع امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندار انزلی که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مسئولیت، فرصتی برای خدمت است و قطعاً حس اعتماد عمومی و بهره گیری از امکانات که برای هر مسئول در دوره زمانی خدمت فراهم می شود از مهمترین وظایف است.

وی با بیان اینکه معتقدم خدمتی که با انگیزه وافر و تلاش مجدانه در فضای تعاملی با وفاق، وحدت، همدلی و مشارکت آحاد مردم باشد با موفقیت همراه است، افزود: شرایط امروز کشور نیاز به این مساله دارد که بیش از هر زمان دیگری با هم افزایی در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و برنامه های دولت تدبیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برندسازی برای برنج گیلان

لزوم برندسازی برای برنج گیلان