مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 07:002020-07-09ورزشي

ارائه تسهیلات باشگاه های خسارت دیده از کرونا


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: باشگاه های ورزشی که به خاطر شیوع ویروس کرونا دچار خسران شده اند، تسهیلات دریافت می کنند.

- علی خلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر ، از عقد تفاهم نامه وزارت ورزش و جوانان با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای اعطای تسهیلات به باشگاه ها، سازمان های مردم نهاد جوانان و نیز هیئت های ورزشی خسارت دیده از کرونا خبر داد و افزود: حوزه ورزش و جوانان یکی از عرصه هایی است که به واسطه شیوع ویروس کرونا دچار خسارت شده و به همین خاطر باید تمهیداتی برای حمایت از این بخش اتخاذ شود.

وی با یادآوری اینکه در راستای حمایت از باشگاه ها، سازمان های مردم نهاد جوانان و نیز هیئت های ورزشی تمهیداتی اتخاذ شده است تا تسهیلاتی در اختیار این بخش قرار گیرد، تصریح کرد: در همین راستا ثبت نام متقاضیان برای دریافت این تسهیلات از طریق سامانه کارا که متعلق به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است آغاز شده است.

خلیلی با اشاره به اینکه ثبت نام متقاضیان برای دریافت این تسهیلات از 16 تیرماه آغاز شده و امروز (19 تیرماه) به پایان می رسد، ادامه داد: با توجه به اینکه محدودیت زمانی برای ثبت نام در این سامانه در نظر گرفته شده است، به همین خاطر اولویت دریافت تسهیلات با کسانی خواهد بود که زودتر نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور اقدام کرده با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات باشگاه های خسارت دیده از کرونا

ارائه تسهیلات باشگاه های خسارت دیده از کرونا