مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 06:402020-07-09پزشكي

وضعیت کرونا در رفسنجان قرمز شد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان امروز(پنجشنبه 19 تیرماه) اعلام کرد: در حال حاضر شهرستان رفسنجان از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد.

- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان امروز(پنجشنبه 19 تیرماه) اعلام کرد: در حال حاضر شهرستان رفسنجان از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: در حال حاضر شهرستان رفسنجان مانند اکثر مناطق استان کرمان از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، احمد جمالی زاده صبح امروز 19 تیر ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعداد بیماران بستری نسبت به هفته های قبل در حال افزایش است، اظهارکرد: به همین نسبت موارد مثبت سرپایی هم در حال افزایش است.

وی افزود: با بررسی بیماران در روزهای اخیر مشاهده کردیم که عمده راه انتقال از طریق تماس فرد سالم با افراد بیمار بوده که این امر عمدتاً در میهمانی ها، دورهمی ها، تفریحات آخر هفته بوده است و افراد از ماسک استفاده نکرده و فاصله اجتماعی را هم در مراسم مختلف عمدتاً مراسم ختم و عزا رعایت نکرده بودند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بیان کرد: یکی از مسائلی که باید همشهریان به آن توجه کنند این است که اگر علائمی دال بر بیماری کووید 19 مشاهده کردند بایستی در صورتی که علائم خفیف است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کرونا در رفسنجان قرمز شد

وضعیت کرونا در رفسنجان قرمز شد