مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 06:352020-07-09بين الملل

نماینده کُرد: بغداد و اربیل درباره نفت به هیچ توافقی نرسیده اند


نماینده اتحادیه میهنی منطقه کُردستان عراق با اشاره به عدم حصول توافق اربیل و بغداد بر سر نفت، خبر داد که هیأت مذاکره کننده کُرد تأکید کرده که در مذاکرات آتی به نتایج مثبتی دست خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیلان غفور نماینده اتحادیه میهنی کُردستان عراق از آغاز مجدد مذاکرات اربیل-بغداد خبر داد.

پایگاه خبری شبکه العهد به نقل از غفور گزارش داد که هیئت مذاکره کننده دولت کردستان قصد دارد اختلافات و مشکلات با بغداد را حل کند .

وی تأکید کرد: هیئت دولت کردستان هفته آینده برای تکمیل مذاکرات به ویژه در زمینه نفت و حقوق کارمندان کردستان به بغداد خواهد آمد .

این نماینده پارلمان خاطر نشان کرد: پرونده نفت از پرونده های پیچیده است و هیئتهای مذاکره کننده درباره آن به هیچ نتیجه ای نرسیده اند .

غفور گفت که درباره مسئله نفت، مشکلاتی از ناحیه فنی وجود دارد، ولی طرفین قصد دارند به راهکاری دست یابند و اختلافات و مشکلات بین دو دولت را حل کنند .

وی در پایان خاطر نشان کرد، ریاست هیأت مذاکره کننده کُردستان بر عهده مسرور بارزانی نخست وزیر یا قباد طالبانی معاون وی است و هیأت اربیل تأکید دارد که در جریان سفر آتی خود، مشکلات را حل کرده و به نتایج مثبتی دست خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده کُرد: بغداد و اربیل درباره نفت به هیچ توافقی نرسیده اند

نماینده کُرد: بغداد و اربیل درباره نفت به هیچ توافقی نرسیده اند