مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 06:302020-07-09سياسي

تبریک رییس جهاددانشگاهی فارس به تولیت جدید حرم شاهچراغ(ع)


رییس جهاددانشگاهی استان فارس، طی پیامی انتصاب آیت الله لطف الله دژکام به سمت تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) را تبریک گفت.

- تبریک رییس جهاددانشگاهی فارس به تولیت جدید حرم شاهچراغ(ع) ایسنا/فارس رییس جهاددانشگاهی استان فارس، طی پیامی انتصاب آیت الله لطف الله دژکام به سمت تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) را تبریک گفت.

به دنبال انتصاب آیت الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز به سمت تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) که با حکم رهبر معظم انقلاب انجام شد؛ مظاهر بابایی، رییس جهاددانشگاهی و خبرگزاری های ایسنا و ایکنا فارس طی پیام این انتصاب را تبریک گفت.

در پیام رییس جهاددانشگاهی فارس آمده است: باسمه تعالی تولیت محترم آستان احمدی و محمدی حضرت شاهچراغ (ع) حضرت آیت الله لطف الله دژکام با سلام و احترام خدمتگزاری به آستان مقدس احمدی و محمدی حضرت شاهچراغ (ع) و تلاش برای ترویج فرهنگ متعالی قرآن کریم و عترت معصومین(علیهم السلام) موهبتی بس عظیم و درخور سپاس و شکرگزاری است.

بی شک توانمندی های متعهدانه و مسئولانه و شخصیت برجسته و حوزوی حضرتعالی، سوابقی را رقم زده است که گویای شایستگی های لازم برای انتخاب در این عرصه می باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک رییس جهاددانشگاهی فارس به تولیت جدید حرم شاهچراغ(ع)

تبریک رییس جهاددانشگاهی فارس به تولیت جدید حرم شاهچراغ(ع)