مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-09حوادث

زنجان در تصادفات منجر به فوت 10 درصد افزایش دارد


فرمانده انتظامی استان زنجان،به وقوع تصادفات منجر به فوت در استان زنجان اشاره کرد و یاد آو ر شد: این استان در وقوع تصادفات منجر به فو ت نسبت به کشور 10 درصد افزایش دارد.

- سردار رحیم جهانبخش در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه زنجان جز و سه استان امن کشور است، گفت: این استان نسبت به سایر استان ها امنیت پایداری دارد.

وی با بیان اینکه استان زنجان در وقوع سرقت نسبت به سطح کشور بیش از 40 درصد کاهش دارد و در رتبه 29 قرار داریم، اظهار کرد: این استان در جر ا یم به عنف هم بیش از 50 درصد کاهش دارد و این مهم از مولفه های مهم امنیت است.

فرمانده انتظامی استان زنجان، گفت: استان زنجان در جرایم خشن هم در رتبه های آخر قرار دارد و این استان سرقت از بانک و گروگان گیری ندارد.

جهانبخش به وقوع تصادفات منجر به فوت در استان اشاره کرد و یاد آو ر شد: این استان در وقوع تصادفات منجر به فو ت نسبت به کشور 10 درصد افزایش دارد.

وی همچنین به وقوع جرایم در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در این میان وقوع جرایم مالی در فضای مجازی بیش از 20 درصد رشد دارد.

فرمانده انتظامی استان زنجان، با بیان اینکه استان زنجان در وقوع قتل نسبت به سطح کشور نرخ پایینی دارد و باید با اقدامات فرهنگی کاری کرد تا وقوع قتل کاهش یابد، ابراز داشت: در راستای کاهش جرایم در استان اقدامات پیشگیرانه توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان در تصادفات منجر به فوت 10 درصد افزایش دارد

زنجان در تصادفات منجر به فوت 10 درصد افزایش دارد