مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 06:202020-07-09سياسي

پرداخت کمک نقدی برای 1059 کارگر مسیر تندرو و رانندگان بخش خصوصی تبریز


مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: بسته نقدی کمک معیشتی برای 1059 نفر از کارگران مسیر تندرو و رانندگان بخش خصوصی پرداخت شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: بسته نقدی کمک معیشتی برای 1059 نفر از کارگران مسیر تندرو و رانندگان بخش خصوصی پرداخت شد.

ایمان غنی زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تعطیلی 45 روزه اتوبوسرانی به دلیل جلوگیری ازشیوع بیماری کرونا و بیکارشدن رانندگان بخش خصوصی و کارگران مسیر تندرو در این مدت، بسته های نقدی کمک معیشتی به آنان پرداخت شد.

وی بیان کرد: با تصویب شورای اسلامی شهر و حمایت شهردار، برای 919 نفر از رانندگان و کمک رانندگان بخش خصوصی و 140 نفر از کارگران مسیر تندرو مبلغ پنج میلیون ریال به صورت بلاعوض پرداخت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، وی همچنین افزود: یکی دیگر از اقدامات شرکت جهت حمایت و پشتیبانی از بهره برداران و شرکتهای حمل و نقل بخش خصوصی اعطای تسهیلات ویژه بانکی با همکاری بانک شهر است.

غنی زاده ادامه داد: میزان تسهیلات اختصاص یافته برای هریک از بهره برداران و شرکت های حمل و نقل درونشهری تحت نظارت شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در بانک شهر مشخص و با تکمیل پرونده تسهیلات به شرکت های حمل و نقل بخش خصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت کمک نقدی برای 1059 کارگر مسیر تندرو و رانندگان بخش خصوصی تبریز

پرداخت کمک نقدی برای 1059 کارگر مسیر تندرو و رانندگان بخش خصوصی تبریز