مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 06:152020-07-09بين الملل

آخرین نتایج نظرسنجی های انتخاباتی آمریکا؛ برنده انتخابات 2020 چه کسی است؟!


آخرین نتایج نظرسنجی های انتخاباتی آمریکا؛ برنده انتخابات 2020 چه کسی است؟! طبق آخرین برآوردهای انتخاباتی پولیتیکو، دونالد ترامپ کار دشواری برای پیروزی در انتخابات دور دوم ریاست‌جمهوری در اکتبر پیش‌رو دارد، در این بین در صورت شکست ترامپ در انتخابات بدون شک اکثریت جمهوری‌خواه سنا هم در خطر خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنواندیش، وب سایت آمریکایی پولیتیکو در مورد آخرین پیش بینی ها از نتیجه انتخابات آمریکا نوشت: رخدادن یک سری بحرانها در سه ماه گذشته باعث شده که فضای سیاسی حاکم بر کشور به طرز چشمگیری علیه ترامپ و هم حزبی‌های وی شود.

اکنون هر روز به واسطه نظرسنجی‌های گوناگونی که صورت می‌پذیرد آمار و ارقام جدیدی هم در مخالفت با ترامپ ثبت می‌شود، به عنوان مثال در حال حاضر طبق آخرین نظرسنجی‌ها 75 درصد شرکت کنندگان معتقدند کشور در مسیر نادرستی قرار داد، همزمان مقبولیت ترامپ از نظر آن‌ها به شدت کاهش پیدا کرده است.

در همین حال، محبوبیت جو بایدن نیز در برابر ترامپ رو به افزایش است تا جایی که ما به جرات برای اولین بار می‌توانیم بگوییم که جو بایدن دموکرات و معاون اول سابق اوباما در رقابت انتخاباتی از ترامپ پیشی گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین نتایج نظرسنجی های انتخاباتی آمریکا؛ برنده انتخابات 2020 چه کسی است؟!

آخرین نتایج نظرسنجی های انتخاباتی آمریکا؛ برنده انتخابات 2020 چه کسی است؟!