مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-09سياسي

خطی که از خارج هدایت می شود/دست انداز شرق در راه «گردش به شرق»!


در حالی که رییس دفتر رییس جمهور معتقد است خط تخریب سند 25 ساله همکاری ایران و چین از خارج هدایت می شود رونامه شرق در چند شماره اخیر خود با درج مطالبی خاص به دبنال دامن زدن به تشکیک ها در همکاری ایران و چین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روز گذشته محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهور گفت: متأسفانه این روزها شاهد هستیم که خط جدیدی برای تخریب روابط کشورمان با همسایگان و به ویژه چین ایجاد شده و این هم خطی است که ابتدا از خارج وارد شد و تلاش زیادی شد که ارتباط ایران با چین و روسیه به عنوان دو کشور عضو دائم شورای امنیت را که خیلی هم خوب از مواضع ایران دفاع و حمایت کردند، به هم بریزد.

وی با تأکید بر اینکه تهیه و امضای این سند هیچ کار پنهانی نیست، تصریح کرد: خطی را که ابتدا رسانه های خارج برای تخریب روابط ایران و چین شروع کردند، متأسفانه در داخل کشور هم برخی از افرادی که دنبال فرصت برای مطرح کردن خود هستند، با توسل به مسائل مختلف و در فضای مجازی شبهه ای برای مردم به وجود آورده اند.

یک روز می گویند می خواهند جزیره کیش را بدهند و یک روز می گویند می خواهند جزیره قشم را بدهند.

واعظی در پایان با بیان اینکه این خطی است که از خارج هدایت می شود، عنوان کرد: قانون اساسی و دستگاه های نظارتی کشور، همه تلاش می کنند تا آنچه ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطی که از خارج هدایت می شود/دست انداز شرق در راه «گردش به شرق»!

خطی که از خارج هدایت می شود/دست انداز شرق در راه «گردش به شرق»!