مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 04:302020-07-09سياسي

امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند همکاری شهروندان هستیم


معاون خدمات شهری شهرداری ساری گفت: امروز بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند همکاری شهروندان در کاهش رفت و آمدهای غیرضروری، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و دیگر موازین بهداشتی برای مقابله با کرونا هستیم.

- ایسنا/مازندران معاون خدمات شهری شهرداری ساری گفت: امروز بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند همکاری شهروندان در کاهش رفت و آمدهای غیرضروری، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و دیگر موازین بهداشتی برای مقابله با کرونا هستیم.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، مصطفی نیک نقش اظهار کرد: با توجه به شرایط شیوع کرونا از اسفند سال گذشته و تعطیلی برخی کسب و کارها و آسیب به برخی مشاغل، رعایت پروتکل های بهداشتی و رونق کسب و کار ضروری است.

وی افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا مجبور شدیم برخی اصناف و بازارهای محلی را تعطیل کنیم؛ با شروع به کار مجدد اصناف و بازارهای هفتگی، تاکید بر رعایت موازین بهداشتی است تا زنجیره ابتلا قطع شود.

معاون خدمات شهری شهرداری ساری گفت: بدیهی است چنانچه پروتکل های بهداشتی به ویژه در بازارهای هفتگی رعایت نشود، مجبور می شویم دوباره این بازارها را تعطیل کنیم؛ هرچند که نگاه ما تلاش برای بهبود فضای کسب و کار است اما نیازمند همکاری همه جانبه شهروندان و کسبه در رعایت نکات بهداشتی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند همکاری شهروندان هستیم

امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند همکاری شهروندان هستیم