مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 04:052020-07-09فرهنگي

«کوه» کردستان به دومین جشنواره بین المللی فیلم YVE چین راه پیدا کرد


مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کردستان گفت: فیلم کوتاه کوه به نویسندگی و کارگردانی تیمور قادری از تولیدات حوزه هنری استان کردستان به دومین جشنواره بین المللی فیلم YVE چین راه پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، زانیار لطفی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فیلم کوتاه کوه به کارگردانی تیمور قادری و تهیه کنندگی حوزه هنری کردستان در دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم   YVEکه 27 جولای (6 مرداد ماه ) در چین برگزار می شود به نمایش در خواهد آمد.

وی افزود: جشنواره بین المللی فیلم YVE رویدادی است که توسط YVE Culture & Art Communication Ltd برای کمک به فیلمسازان نسل جوان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: YVE Culture & Art Communication Ltd یک کمپانی رو به رشد است که توسط گروهی از دانشجویان چینی که در سال 2017 در خارج از کشور تحصیل می کنند، تاسیس شده است.

  لطفی ادامه داد: فعالیت های اصلی YVE عبارتند از برگزاری نمایشگاه های و جشنواره های فیلم، تهیه فیلم در حوزه سینما و تلویزیون، مدیریت رویدادهای فرهنگی و هنری هنرمندان و.

وی در خصوص داستان این فیلم گفت: فیلم کوتاه 100 ثانیه ای کوه با هدف کاهش آسیب های اجتماعی به تهیه کنندگی حوزه هنری استان کردستان روایت گر رویای یک پسربچه کولبر در دامنه یک کوه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کوه» کردستان به دومین جشنواره بین المللی فیلم YVE چین راه پیدا کرد

«کوه» کردستان به دومین جشنواره بین المللی فیلم YVE چین راه پیدا کرد