مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 03:152020-07-08اقتصادي

کاهش 50 درصدی تقاضای میوه در شهرکرد


رییس اتحادیه میوه و تره بار شهرکرد گفت: در حال حاضر با کاهش توان خرید مردم، تقاضا برای انواع میوه 50 درصد کاهش داشته است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس اتحادیه میوه و تره بار شهرکرد گفت: در حال حاضر با کاهش توان خرید مردم، تقاضا برای انواع میوه 50 درصد کاهش داشته است.

جمشید آل مومن در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به قیمت انواع میوه در تابستان سال جاری اظهار کرد: در حال حاضر در بازار شهرکرد تقاضای زیادی برای میوه های فصل تابستان وجود ندارد.

رییس اتحادیه میوه و تره بار شهرکرد افزود: امروز هر کیلوگرم آلبالو با قیمت 13 هزار تومان، گیلاس قاهری و تکدانه هر کیلوگرم با قیمت 24 هزار تومان، انواع گیلاس بین 12 تا 13 هزار تومان، شلیل با قیمت هر کیلوگرم 16 هزار تومان و انواع زردآلو با قیمت هر کیلوگرم 16 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.

وی در ادامه با بیان اینکه قیمت های اعلام شده، قمیت خرده فروشی است، تشریح کرد: در حال حاضر میوه و تره بار در بازار شهرکرد نسبت به سال گذشته افزایش قیمت نداشته است و حتی با کاهش قیمت در بازار شهرکرد روبرو هستیم.

آل مومن با اعلام قیمت هر کیلوگرم سیب زمینی، پیاز و گوجه فرنگی گفت: سیب زمینی با قیمت هر کیلوگرم 4 هزار تومان، پیاز با قیمت هر کیلوگرم بیش از 2 هزار تومان تا 3 هزار تومان و گوجه فرنگی با قیمت هرکیلوگرم 3 هزار ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی تقاضای میوه در شهرکرد

کاهش 50 درصدی تقاضای میوه در شهرکرد