مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 03:102020-07-08سياسي

توصیف ویژه رهبر انقلاب از ظریف /مشی رهبری در مذاکرات هسته ای چه بود؟


ایشان آبان ماه سال 92 و همزمان با اوج گیری انتقادات علیه ظریف از سوی دلواپسان، تیم مذاکره کننده را «بچه های خود ما» توصیف کرده و فرمودند: «اینهایی که در مسئله دیپلماسی مشغول کار هستند، - ایشان آبان ماه سال 92 و همزمان با اوج گیری انتقادات علیه ظریف از سوی دلواپسان، تیم مذاکره کننده را بچه های خود ما توصیف کرده و فرمودند: اینهایی که در مسئله دیپلماسی مشغول کار هستند، بچّه های مایند، جوان های خود مایند، ما از مسوولین خودمان که دارند در جبهه دیپلماسی فعّالیّت می کنند، کار می کنند، قرص و محکم حمایت می کنیم.

مرور کوتاهی بر بیانات رهبر انقلاب اسلامی درباره توافق هسته ای، دستگاه دیپلماسی و مذاکره با آمریکا و اروپا نشان می دهد که رهبری با وجود بدبینی به طرف‌های غربی، در بزنگاه‌های حساس از تیم دیپلماسی کشور حمایت کرده‌اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، 24 تیرماه سال 94، دو سال مذاکره فشرده میان ایران با آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، چین و روسیه به نتیجه رسید و توافق موسوم به برنامه جامع اقدام مشترک یا همان برجام منعقد شد.

بر اساس این قرارداد که در آستانه ورود به ششمین سال آن قرار داریم، حق داشتن انرژی هسته ای برای ایران به رسمیت شناخته شد و قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد هم علیه جمهوری اسلامی لغو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیف ویژه رهبر انقلاب از ظریف /مشی رهبری در مذاکرات هسته ای چه بود؟

توصیف ویژه رهبر انقلاب از ظریف /مشی رهبری در مذاکرات هسته ای چه بود؟