مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 03:052020-07-08سياسي

90 درصد روستاهای هشترود از نعمت گاز برخوردار هستند


فرماندار هشترود با اشاره به پروژه های گازرسانی این شهرستان در روستاها گفت: 90 درصد روستاهای هشترود از نعمت گاز برخوردار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امین امینیان شامگاه چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان با اعلام این مطلب افزود: شرایط کشور امسال استثنایی است مسائل و مشکلات زیادی دامن جامعه را گرفته و این مشکلات میزان تاب آوری ملت را کمی پایین آورده است.

وی ادامه داد: تحریم های ظالمانه دشمنان نظام اسلامی از یک طرف و شیوع بیماری کرونا از طرف دیگر باعث شده که زندگی مردم کمی با مشکل معیشتی همراه شود ولی این ملت امتحان های فراوانی پشت سر گذاشته و در همه آن امتحانات سخت نیز به حول قوه الهی پیروز میدان بوده است و تحریم ها نتوانسته خللی در اراده آهنین جوانان این مرز و بوم بوجود آورد.

امینیان تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به کل جهانیان که علیه ما در جبهه باطل ایستاده بودند نشان دادند که با وحدت و ایثار می توان بر لشکریان یزید زمان پیروز شد و همین رشادت ها و از جان گذشتگی اخیراً در جریان شیوع ویروس منحوس کرونا هم دیده شد و جهانیان دیدند که مردم نوع دوست ایران با لبیک به ندای مقتدای خویش به میدان آمده و در جهت کمک به همدیگر چه خاطرات شیرینی از خود به یادگار گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد روستاهای هشترود از نعمت گاز برخوردار هستند

90 درصد روستاهای هشترود از نعمت گاز برخوردار هستند