مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 02:352020-07-08اقتصادي

داستان گرانی لاستیک و باری که بر دوش کامیونداران سنگینی می کند


این روزها زمزمه هایی از اعترض کامیونداران به گوش می رسد، شایعاتی در رابطه با افزایش قیمت گازوییل و نوسانات عجیب دلار هم در این میان بی تأثیر نبوده تا بار دیگر مشکل گرانی قطعات و لاستیک فشار روی کامیونداران را مضاعف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، خرداد 97 تجمع اعتراضی کامیونداران اصفهانی شروع حرکتی بود که طی چندماه در استان های مختلف ادامه پیدا کرد و تیتر رسانه های داخل و خارجی شد؛ اعتراضی که هدفش بهبود وضعیت رانندگان بود اما مثل سایر تجمعات اعتراضی، دستاویزی شد برای رسانه های معاند تا به بهانه آن علیه مردم و حاکمیت جنگ روانی جدید را آغاز کنند.

جنگ روانی ای که از مدتی قبل و پس از خروج آمریکا از توافق هسته ای آغاز شده بود و با تعابیری نظیر به صفر رساندن فروش نفت ایران ادامه یافت تا جایی که جان بولتون از مچاله کردن اقتصاد ایران یا فرا رسیدن تابستان داغ از طریق بالا رفتن اعتراض ها سخن گفت.

هرچند مشابه 40 سال گذشته هیچ کدام از خیال ها به واقعیت تبدیل نشد اما ادامه اعتراض کامیونداران در برخی از شهرها از جمله اصفهان به شکل اعتصاب منجر به کمبود سوخت در برخی پمپ بنزین ها شد، به طوری که مردم برای تأمین سوخت مورد نیازشان و از ترس کمبود، به جایگاه های تأمین سوخت هجوم برده و باعث تشکیل صف های طولانی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان گرانی لاستیک و باری که بر دوش کامیونداران سنگینی می کند

داستان گرانی لاستیک و باری که بر دوش کامیونداران سنگینی می کند