مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 01:152020-07-08فرهنگي

اتحاد 4 جشنواره بزرگ سینمایی در مقابل کرونا


چهار چشنواره مهم پاییزی سینمایی جهان شامل ونیز، تورنتو، تلوراید و نیویورک اعلام کردند، امسال و در سایه شیوع ویروس کرونا همکاری را جایگزین رقابت با یکدیگر خواهند کرد.

- چهار چشنواره مهم پاییزی سینمایی جهان شامل ونیز، تورنتو، تلوراید و نیویورک اعلام کردند، امسال و در سایه شیوع ویروس کرونا همکاری را جایگزین رقابت با یکدیگر خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ورایتی، این چهار جشنواره مهم سینمایی در بیانیه ای مشترک اعلام کردند: امسال به جای رقابت با جشنواره های رقیب در فصل پاییز، خود را متعهد به همکاری و تعامل کرده ایم.

با به اشتراک گذاری اطلاعات و ایده ها، جشنواره هایمان را به عنوان بستری یکپارچه برای ارائه بهترین های موجود سینما برپا خواهیم کرد.

ما اینجا در خدمت فیلم سازان، مخاطبان، روزنامه نگاران و دیگر فعلان عرصه سینما هستیم که چرخ صنعت سینما را پررونق حفظ می کنند و نیاز داریم این کار را با همکاری یکدیگر انجام دهیم .

آلبرتو باربرا مدیر جشنواره ونیز، کامرون بیلی و جوانا وینسنته مدیران جشنواره فیلم تورنتو، یوجین فرناندز که در رأس جشنواره فیلم نیویورک قرار دارد و تام لودی و جولی هانت سینگر مدیران جشنواره فیلم تلوراید، چهره هایی هستند که این بیانیه مشترک میان این جشنواره های سینمایی را امضا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد 4 جشنواره بزرگ سینمایی در مقابل کرونا

اتحاد 4 جشنواره بزرگ سینمایی در مقابل کرونا