مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 18:452020-07-08بين الملل

پشت پرده خبرسازی واگذاری کیش و قشم به چینی ها


«واگذاری جزایر قشم و کیش به چینی ها» شایعه ای است که هرازگاهی در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای مطرح شده و بر سر زبان ها می افتد و به بحث های درون تاکسی و دورهمی ها تبدیل می شود.

- واگذاری جزایر قشم و کیش به چینی ها شایعه ای است که هرازگاهی در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای مطرح شده و بر سر زبان ها می افتد و به بحث های درون تاکسی و دورهمی ها تبدیل می شود.

مشکلات اقتصادی و آثار تحریم های اقتصادی هم سرعت نشر این شایعات و باورپذیری آنها در بین مردم را افزایش داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران در ادامه نوشت: سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در توییتی این اخبار جعلی را جوسازی علیه سند جامع همکاری ایران و چین خواند و اعلام کرد: نه از واگذاری جزایر ایرانی خبری است و نه حضور نیروی نظامی و نه سایر موهومات! شگرد کهنه دروغ پردازی و انتشار اطلاعات غلط برای دریافت جزییات و اطلاعات صحیح که توسط دشمنان منافع دو ملت به جد پیگیری می شود، راه به جایی نخواهد برد.

دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هم شایعات مبنی بر واگذاری بخش هایی از سواحل جنوبی کشور و جزیره کیش به چینی ها را تکذیب کرد.

این دبیرخانه اعلام کرد: این اخبار هیچ منبع و منشأ مستندی ندارد و سوابق این کذبیات در صفحاتی متعلق به افراد وابسته به بیگانگان در فضای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده خبرسازی واگذاری کیش و قشم به چینی ها

پشت پرده خبرسازی واگذاری کیش و قشم به چینی ها