مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 18:202020-07-08سياسي

قرارداد 25 ساله؟


نه چین و نه روسیه هیچکدام کمترین اشتراک فرهنگی، نژادی، تاریخی، مذهبی و سیاسی با ما ندارند و به همین جهت هر نوع ارتباطشان با ما، تابعی از منافع بلند مدت و کوتاه مدت آنهاست.

- اگر جز این بیندیشیم به بیراهه رفته ایم.

پایگاه خبری جماران: خبر مبهم و غیر کامل قرارداد با چین آن هم به مدت بیست و پنج سال ، به قدری ناشیانه تنظیم شده بود که فقط به مخالفین سینه چاک جمهوری اسلامی فرصت داد تا هزار وصله ناجور به دامن نظام بچسبانند.

برای من کوچکترین جای تردیدی نیست که قرارداد های ملی حتما با توجه به مصالح بلند مدت مردم و با حفظ کرامت و عزت ملی تنظیم می شود و اساسا در ساختار جمهوری اسلامی ، تصویب قرارداد های همراه با عزت ، هم با دشواری همراه است چه برسد به قرارداد های دیگر!! ولی جای این سؤال اساسی از دولت محترم باقی است که چرا درباره چنین اموری که امکان مانور را به دشمنان ایران و جمهوری اسلامی می دهد این مقدار کتمان به خرج می دهند که لا جرم دیگران بر موج خبری آن سوار شوند.

اعلام صریح و سریع مضمون اینچنین موافقت نامه و قراردادهایی، نه تنها گزندی به آن نمی زند، بلکه حتی می تواند نقد عمومی را به همراه داشته باشد و اشکالات ریز و درشت آن را معلوم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد 25 ساله؟

قرارداد 25 ساله؟