مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 17:502020-07-08سياسي

در کنکور هنر توانایی هنری بر آزمون تئوری ارجحیت دارد


امیرمهدی نجومیان مؤسس و مدیر آموزشگاه کنکور هنر سی رنگ اولویت آزمون تئوری نسبت به عملی را در کنکور هنر برای داوطلبان، جفا در حق استعدادها و توانایی‌های هنری دانش‌آموزان خواند.

نجومیان با ذکر مثالی از سخن سعدی در گلستان، گفت: سعدی شیرازی می‌گوید «هنرمند هر کجا رود، قدر بیند و بر سر نشیند» ای کاش این سخن دقیقاً همان طور که مدنظر ایشان بود، اتفاق می‌افتاد.

اما متاسفانه در تمام سال‌های اخیر شاهد این قضیه بوده‌ایم که هنرمندان واقعی ما به جای آنکه از دل مدارس و تربیت هنری دوره تحصیلی بیرون بیایند، آموزش هنری خود را از مؤسسه‌های آزاد دریافت کرده‌اند.

و در مدرسه به طور واقعی امکان بروز و ثبوت استعدادهایشان را پیدا نکرده‌اند.

انتخاب رشته کنکور هنر او با اشاره به انتخاب رشته دانش‌آموزان در اول دبیرستان، از جفایی گفت که در این پروسه در حق هنر و هنرمند و همچنین هنرستان که محل پرورش استعدادهای هنری است، می‌شود و تشریح کرد: خطای اول در این زمینه از سوی کسانی رخ می‌دهد که باید در رأس سیستم هدایت تحصیلی نقش ایفا کنند و به دانش‌آموز مشاوره دهند.

مدیر آموزشگاه سی رنگ تصریح کرد: هر خانواده ایرانی که فرزند دبیرستانی داشته، احتمالا به خاطر دارد که روال مشاوره به این شکل بوده که اگر دانش‌آموز کارنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کنکور هنر توانایی هنری بر آزمون تئوری ارجحیت دارد

در کنکور هنر توانایی هنری بر آزمون تئوری ارجحیت دارد