مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 14:452020-07-08سياسي

روشنگری درباره ودیعه مسکن 200 میلیون تومانی به نمایندگان


بعد از انتشار اخباری درباره پرداخت 231 میلیون تومان به حساب نمایندگان برای حقوق، ودیعه مسکن و هزینه های جانبی هجمه های بسیاری علیه پارلمان ایجاد شد.

- نایب رییس مجلس در مقام دفاع توضیح داد که 200 میلیون تومان به صورت قرض الحسنه پرداخت شده و ماهانه از حقوق نمایندگان کسر می شود، 20 میلیون تومان هم هزینه اجاره دفاتر نمایندگان است اما عده ای خواسته یا ناخواسته از باب دوستی یا دشمنی در جهت تخریب افکار عمومی نسبت به مجلس عمل می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز بعد از نشست غیرعلنی یک ساعته در جلسه علنی ابتدا اعتبارنامه منتخب گچساران را مورد بررسی قرار داده و آن را رد کردند.

بعد از آن مجلس وارد بررسی تقاضای عده ای از نمایندگان برای تشکیل کمیسیون ویژه جهش تولید و بهبود فضای کار شد و اکثریت نمایندگان به آن رای مخالف دادند با این استدلال که تشکیل این کمیسیون موازی کاری بوده و نمایندگان می توانند این موضوعات را در کمیسیون های تخصصی دنبال کنند.

دو فوریت طرح اصلاح قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی هم با مخالفت نمایندگان مواجه شد و آن ها به یک فوریت آن رای دادند.

طرحی که در صورت تصویب نهایی آن برگزاری آزمون برای استخدام معلمان حق التدریس و نهضتی ها به تعویق افتاده و شرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشنگری درباره ودیعه مسکن 200 میلیون تومانی به نمایندگان

روشنگری درباره ودیعه مسکن 200 میلیون تومانی به نمایندگان