مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 11:152020-07-08اقتصادي

وام کرونایی رانندگان برون شهری به کجا رسید؟


مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: تسهیلات شش میلیون تومانی در نظر گرفته شده برای رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی بین شهری همچنان با مشکلاتی مواجه است و با وجود اینکه پیشرفت هایی در کار حاصل شده برخی از بانک ها کارشکنی می کنند.

- مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: تسهیلات شش میلیون تومانی در نظر گرفته شده برای رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی بین شهری همچنان با مشکلاتی مواجه است و با وجود اینکه پیشرفت هایی در کار حاصل شده برخی از بانک ها کارشکنی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، درپی شیوع ویروس کرونا کاهش حدود 80 درصدی سفرهای جاده ای مردم با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی برون شهری (اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه پلاک عمومی) رانندگان برون شهری این وسایل نقلیه با ضرر و زیان بسیاری ناشی از کاهش مسافر در ایام مسافر و پس از آن مواجه شدند.

نهایتا حدود 700 میلیارد تومان تسهیلات از سوی ستاد مقابله با کرونا برای این رانندگان و شرکت های حمل و نقل جاده ای در نظر گرفته شد تا خسارات ناشی از شیوع این ویروس به گونه ای برای این مشاغل جبران شود.

تصویب این تسهیلات در حال در خرداد ماه امسال صورت گرفت و قرار شد در ماه جاری پرداخت شود که همچنان این اتفاق نیافتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام کرونایی رانندگان برون شهری به کجا رسید؟

وام کرونایی رانندگان برون شهری به کجا رسید؟