مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-08اقتصادي

وقف 500 مترمربع زمین به ارزش 4 میلیارد ریال در سوادکوه


رییس اداره اوقاف و امور خیریه سوادکوه از ثبت یک وقف جدید به ارزش 4 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، رضا یوسفی اظهار کرد: خیر نیک اندیش یارعلی قنبری در زیراب سوادکوه یک قطعه زمین به مساحت 500 متر مربع با ارزش ریالی 4 میلیارد ریال را وقف کرد.

وی ادامه داد: این واقف خیراندیش نیت وقف این قطعه زمین در روستای خرمندیچال شهرستان سوادکوه را الحاق به امامزاده ابراهیم (ع) خرمندیچال بیان کرده و در صورت کسب در آمد حاصل از این زمین صرف امور خیریه می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه سوادکوه گفت: با گسترش فرهنگ وقف در جامعه، بستر مناسبی برای رشد ارزش های معنوی و الهی ایجاد می شود.

یوسفی خاطرنشان کرد: اسلام بر سنت حسنه وقف به عنوان یکی اهرم های مؤثر اعتقادی و فرهنگی برای جبران نیازهای مادی و معنوی جامعه تاکید کرده و از صدها سال پیش تاکنون واقفان خیراندیش با اختصاص بخشی از اموال خود برای خدمت مستمر به جامعه در قالب روش پسندیده (وقف) که بارزترین و روشن ترین مصداق احسان، انفاق، صدقه جاریه، تعاون و باقیات الصالحات است، منشا خدمات فراوان علمی، فرهنگی، هنری، رفاهی، بهداشتی در جامعه بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقف 500 مترمربع زمین به ارزش 4 میلیارد ریال در سوادکوه

وقف 500 مترمربع زمین به ارزش 4 میلیارد ریال در سوادکوه