مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-08اجتماعي

معاون وزیر آموزش و پرورش: وزارتخانه 197 هزار نیروی باکیفیت کمبود دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،، سیدجواد حسینی ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش سبزوار با بیان اینکه یکی از امراض سازمان اداری ایران که در آموزش و پرورش بیشتر نمود پیدا کرده تمرکزگرایی است، - معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر وزارت آموزش و پرورش 197000 نیروی باکیفیت کمبود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،، سیدجواد حسینی ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش سبزوار با بیان اینکه یکی از امراض سازمان اداری ایران که در آموزش و پرورش بیشتر نمود پیدا کرده تمرکزگرایی است، اظهار داشت: در این راستا کار های زیادی در دست اقدام است و از مهمترین کار ها برای عدم تمرکزگرایی، اعطای اختیارات به مدارس و استان هاست و به طور جدی در سند تحول بنیادین به آن اشاره شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر وزارت آموزش و پرورش 197 هزار نیروی باکیفیت کمبود دارد، افزود: در مدارس استثنایی تعداد دانش آموز و معلم باید 6 به یک باشد که در حال حاضر این عدد 11 به یک است.

حسینی با بیان اینکه امسال 20 هزار نیرو جذب آموزش و پرورش می شوند که 1500 نفر آن ها جذب سازمان استثنایی می شوند، افزود: در حوزه توانبخشی، گفتار درمانی، کاردرمانی و بازی درمانی استاندارد آموزش و پرورش 25 به یک است که در حال حاضر 150 یه یک نفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر آموزش و پرورش: وزارتخانه 197 هزار نیروی باکیفیت کمبود دارد

معاون وزیر آموزش و پرورش: وزارتخانه 197 هزار نیروی باکیفیت کمبود دارد