مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:402020-07-08اقتصادي

اهمال جهاد کشاورزی خراسان شمالی در توزیع سموم و کود شیمایی


مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: عدم توزیع مناسب و به موقع سموم و کود شیمیایی توسط سازمان جهاد کشاورزی و تنش دمایی باعث کاهش راندمان تولید گندم استان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمد بدری از خرید 68 هزار و 232 تن گندم و سه هزار و 96 تن کلزا از کشاورزان استان در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: تاکنون 76 میلیارد تومان از وجوه محصول خریداری شده به تولیدکنندگان پرداخت شده است.

وی بابیان این مطلب که به رغم وجود مشکلات در عدم توزیع مناسب و به موقع سموم و کود شیمیایی توسط سازمان جهاد کشاورزی و تنش دمایی و درنتیجه کاهش راندمان تولید گندم استان، خواستار تحویل گندم، گندم کاران به مراکز خرید رسمی شرکت غله شد و افزود: باهدف رفاه حال گندم کاران امسال 4 مرکز خرید گندم به 22 مرکز افزوده شده است و شناسایی دلالان و انبارهای غیرقانونی ذخیره گندم نیز در دستور کار استان قرار دارد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی همچنین افزود: در حوزه کلزا 7 مرکز خرید در استان راه اندازی شده است که این مراکز تاکنون سه هزار و 96 تن کلزا  را خریداری کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمال جهاد کشاورزی خراسان شمالی در توزیع سموم و کود شیمایی

اهمال جهاد کشاورزی خراسان شمالی در توزیع سموم و کود شیمایی