مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:052020-07-08سياسي

اختلاف افکنی از مهمترین اهداف دشمن است


امام جمعه اهل سنت دهستان حصارچه شهرستان راز و جرگلان ضمن محکوم نمودن اهانت روزنامه سعودی به آیت الله سیستانی گفت: اهانت به شخصیت های مراجع دینی گناهی بزرگ و نابخشودنی است.

- آنامحمد آخوند پروانه در گفتگو با مهر با اشاره به توهین روزنامه ی سعودی به عالم شیعه اظهار کرد: علمای بزرگوار اسلام بسیار ارزشمندتر از آن هستند که با چنین کلمات و تصاویری به جایگاه والای آنها بخواهد، خدشه ای وارد شود و اهانت به شخصیت های بزرگ اسلامی و مراجع دینی از گناهی بزرگ و نابخشودنی است.

امام جمعه اهل سنت دهستان حصارچه راز و جرگلان خراسان شمالی تصریح کرد: در واقع دشمنان اسلام با این ترفندهای مسخره خود همیشه به دنبال ایجاد تفرقه در جامعه اسلامی بوده اند اما وحدت و همدلی ایران اسلامی عرصه را برای آنها سخت کرده است.

وی با اشاره به فتوای آیت الله سیستانی علیه داعش نیز افزود: زمانی که داعش به عراق حمله و به کشتار و جنایت اقدام کرد، فتوای به موقع این شخصیت بزرگوار موجب هراس دشمنان شد، زیرا که وی به خوبی به نقش داعش در تفرقه افکنی بین شیعه و سنی اشاره کرده بودند به گونه ای که همین قدرت معنوی آیت الله سیستانی از دلایل اصلی بسیج مردمی برای نابودی داعش و شکست اهداف پلید دشمنان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف افکنی از مهمترین اهداف دشمن است

اختلاف افکنی از مهمترین اهداف دشمن است