مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:052020-07-08سياسي

نوش آبادی: بدون توجه به منافع شخصی و بغض های سیاسی به حقوق ملت بیندیشیم


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به مشکلات فراوان اقتصادی و معیشتی مردم عنوان کرد: مشکل بیکاری و گرانی کمر مردم را شکسته و صدای خرد شدن استخوان های آنها زیر بار فشارهای سنگین اقتصادی و معیشتی شنیده می شود.

- یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به مشکلات فراوان اقتصادی و معیشتی مردم عنوان کرد: مشکل بیکاری و گرانی کمر مردم را شکسته و صدای خرد شدن استخوان های آنها زیر بار فشارهای سنگین اقتصادی و معیشتی شنیده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین نوش آبادی نماینده مردم ورامین در مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس خطاب به نمایندگان مجلس گفت: همکاران محترم بدون توجه به اغراض و منافع شخصی و بغض های سیاسی و جناحی تنها به حقوق ملت بیندیشیم و از منافع ملی که مهمترین وظیفه همه ما است دفاع کرده و در تشخیص مصالح و منافع مردم دچار اشتباه نشویم.

وی افزود: امروز باید حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در اولویت تصمیم های مجلس قرار گیرد و دولت نیز باید با توجه به وظیفه سنگینی که بر عهده گرفته نسبت به مشکلاتی که نفس مردم را گرفته چاره اندیشی کند.

مشکل بیکاری و گرانی کمر مردم را شکسته و صدای خرد شدن استخوان های مردم زیر بار فشارهای سنگین اقتصادی و معیشتی شنیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوش آبادی: بدون توجه به منافع شخصی و بغض های سیاسی به حقوق ملت بیندیشیم

نوش آبادی: بدون توجه به منافع شخصی و بغض های سیاسی به حقوق ملت بیندیشیم