مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 05:452020-07-08سياسي

درخواست دادستان کل کشور از رییس قوه قضاییه برای حذف دادسرا در 50 شهرستان


معاون دادستان کل کشور با اشاره به درخواست دادستان کل از رییس قوه قضاییه برای حذف دادسرا در 50 شهرستان، گفت: حذف دادسرا در این 50 شهرستان هم باعث صرفه جویی در بودجه و نیروی انسانی قوه قضاییه و هم باعث تسریع در رسیدگی به پرونده­ های مردم در دادگاه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادستانی کل کشور، عبدالصمد خرم آبادی معاون نظارت و هماهنگی امور دادسراها و ضابطین دادستانی کل کشور به وظایف این معاونت اشاره کرد و گفت: معاونت نظارت دادستانی کل کشور یکی از ارکان دادستانی کل کشور است که چهار وظیفه مهم نظارت بر عملکرد دادسراهای عمومی و انقلاب و نظامی سراسر کشور، نظارت بر اقدامات زندان های سراسر کشور، نظارت بر عملکرد ضابطین سراسر کشور و نظارت بر نحوه اجرای احکام کیفری صادره از محاکم سراسر کشور را بر عهده دارد.

وی بر اهمیت ایجاد تشکیلات منسجم در راستای انجام وظایف محوله تاکید کرده و افزود: در معاونت نظارت دادستانی کل کشور برای هر یک از وظایف محوله اداره­ ای تشکیل شده است.

تشکیلات این معاونت شامل سه بخش است و هر یک از بخش­ ها اداراتی را در زیر مجموعه خود به تناسب وظایف محوله دارند.

این مقام قضایی به تشریح وظایف ادارات این معاونت پرداخت و ادامه داد: اداره کل نظارت بازرسی و ارزیابی عملکرد دادسراها یک قسمت از تشکیلات معاونت نظارت داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست دادستان کل کشور از رییس قوه قضاییه برای حذف دادسرا در 50 شهرستان

درخواست دادستان کل کشور از رییس قوه قضاییه برای حذف دادسرا در 50 شهرستان