مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 05:402020-07-08سياسي

محمد شریف: ایران باید تلاش می کرد مسأله ترور سردار سلیمانی در شورای امنیت مطرح شود


مردم ایران از انقلاب مشروطه تاکنون، همواره در این گونه موارد نشان داده اند که از شعور سیاسی و توانایی درک مسائل سیاسی به شکل قابل توجهی برخوردارند.

- پایگاه خبری جماران، سعید گیتی آرا: گزارشگر ویژه شورای حقوق بشر سازمان ملل در امور ترورهای غیرقانونی و خودسرانه، در تازه ترین گزارش خود تایید کرد که اقدام تروریستی دولت آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی نقض قوانین بین المللی بوده است.

در همین رابطه، یک عضو هیأت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: مصوبات شورای حقوق بشر به مجمع عمومی داده می شود و مجمع عمومی ضمن یک قطعنامه آنها را اعلام می کند.

ولی حتی اگر مجمع عمومی هم این را اعلام نکند و تنها در شورای حقوق بشر مطرح شود، حتی اگر در این شورا تصویب هم نشود طرح آن نزد افکار عمومی بین المللی ارزشمند است.

مشروح گفت و گوی محمد شریف را با خبرنگار جماران در ادامه بخوانید: گزارش اخیر شورای حقوق بشر نخستین واکنش بین المللی به ترور سردار سلیمانی بود آقای دکتر! اخیرا گزارشی از سوی گزارشگر شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد ارائه شده که در آن به ماجرای ترور شنیع سردار سلیمانی پرداخته و آن را نقض منشور سازمان ملل دانسته است، تحلیل شما در این باره چیست؟ اظهارات اخیر این مقام حقوق بشری سازمان ملل متحد در مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد شریف: ایران باید تلاش می کرد مسأله ترور سردار سلیمانی در شورای امنیت مطرح شود

محمد شریف: ایران باید تلاش می کرد مسأله ترور سردار سلیمانی در شورای امنیت مطرح شود