مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 05:202020-07-08اقتصادي

آخرین آمار فارغ التحصیلان متقاضی یارانه دستمزد


مطابق آخرین آمار عملکرد طرح یارانه دستمزد، تاکنون بیش از 8300 داوطلب در این طرح ثبت نام و بیش از 1500 کارفرما از آن استقبال کرده اند.

- مطابق آخرین آمار عملکرد طرح یارانه دستمزد، تاکنون بیش از 8300 داوطلب در این طرح ثبت نام و بیش از 1500 کارفرما از آن استقبال کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح یارانه دستمزد ، یکی از برنامه ها و سیاست های مهم و اثرگذار دولت در حوزه اشتغال در شرایط بحران اقتصادی است که هم اکنون در 9 استان کشور به اجرا درآمده است.

این طرح با هدف ایجاد و حفظ اشتغال در استان های پر بیکار در دستور کار قرار گرفته و دولت درصدد است با اجرای آن در مناطق محروم و کم برخوردار، نرخ بالای بیکاری را کاهش دهد.

یارانه دستمزد، وجهی است که دولت ماهانه بابت بخشی از دستمزد نیروی کار شغل اولی زیر 35 سال به کارفرما می پردازد و منابع این طرح از محل منابع پیش بینی شده اشتغال در قانون بودجه سنواتی، کمک های مردمی و منابع ناشی از اجرای هدفمندی یارانه ها تامین می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی معتقد است سیاست های اشتغالی که وزارت کار به منظور گشایش اشتغال دنبال می کند در جهت ارائه مشوق ها و تسهیل فرایندها برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی در کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آمار فارغ التحصیلان متقاضی یارانه دستمزد

آخرین آمار فارغ التحصیلان متقاضی یارانه دستمزد