مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 04:252020-07-08بين الملل

عدد 34 را به خاطر بسپاریم


هر چند درگذشت حتی یک هموطن بر اثر سهل انگاری زیاد است و باید با تمام توان جلوی آن را گرفت ولی ما در زمینه کرونا و در شیب نزولی فوتی های آن به عدد 34 رسیده بودیم که رکورد قابل قبولی بود و باید حفظ می شد و در تقلیلش کوشش شایسته به عمل می آمد.

- هر چند درگذشت حتی یک هموطن بر اثر سهل انگاری زیاد است و باید با تمام توان جلوی آن را گرفت ولی ما در زمینه کرونا و در شیب نزولی فوتی های آن به عدد 34 رسیده بودیم که رکورد قابل قبولی بود و باید حفظ می شد و در تقلیلش کوشش شایسته به عمل می آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر گلابی - روزنامه نگار - در ادامه یادداشت خود در روزنامه اعتماد نوشت: اکنون این رقم شاید چندان دست یافتنی به نظر نرسد و .

افسوس! متاسفانه قدر آن نزول دانسته نشد و بازگشایی ها با سرعت و حتی افتخار صورت گرفت و این پیام پنهان به جامعه منتقل شد که کار کرونا تمام شده است و می توان به زندگی عادی بازگشت! مسلما هرگونه تعلل و ساده انگاری ولو کوچک که در مسئولان دیده شود به نسبت بسیار بزرگ تری در جامعه بازتاب خواهد داشت و کاملا طبیعی است که رعایت پروتکل های بهداشتی که بعضا سخت و خسته کننده هستند به سرعت کنار گذاشته شوند.

هنگام رسیدن به حداقل مبتلایان و فوتی ها باید دانسته می شد که راه را درست آمده ایم و با تشدید اقدامات انجام شده علاوه بر تثبیت وضعیت مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدد 34 را به خاطر بسپاریم

عدد 34 را به خاطر بسپاریم