مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 19:402020-07-07سياسي

ضرورت تهیه طرح جامع اماکن فرهنگی و مذهبی در کهگیلویه و بویراحمد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه ای که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه و تعدادی از مدیران فرهنگی استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج برگزار شد به آمادگی و همکاری استانداری در اجرای مطالعات طرح جامع اماکن فرهنگی استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه ای که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه و تعدادی از مدیران فرهنگی استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج برگزار شد به آمادگی و همکاری استانداری در اجرای مطالعات طرح جامع اماکن فرهنگی استان خبر داد.

حسین کلانتری با تاکید به اینکه برای ظرفیت های فرهنگی و مذهبی استان باید آینده نگری کنیم افزود: هیات امنای مرکزی در استان تشکیل دهیم تا کلیت طرح و برنامه های فرهنگی و معنوی استان را رصد کند.

وی تصریح کرد: استانداری و شهرداری یاسوج در خصوص طرح مطالعاتی همکاری کنند تا با توجه به تامین زمین برای فضاهای مورد نیاز احداث مساجد و حسینه ها اقدامات اولیه آغاز شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به نقش سازنده و مشارکت مردم محوری در احداث اماکن مذهبی در استان تاکید کرد و اظهار کرد: تقویت مشارکت مردمی و خیرین به عنوان رکن اصلی کار در کنار همکاری دستگاه های اجرایی و فرهنگی مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تهیه طرح جامع اماکن فرهنگی و مذهبی در کهگیلویه و بویراحمد

ضرورت تهیه طرح جامع اماکن فرهنگی و مذهبی در کهگیلویه و بویراحمد