مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 18:252020-07-07اقتصادي

نیاز فوری به گروه خونی «O منفی» در خراسان رضوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی، مجید عبداللهی اظهار کرد: متأسفانه آمار اهدای خون و تعداد مراجعان در استان در وضعیت هشدار قرار دارد و نیاز فوری به گروه خونی O منفی و همچنین سایر گروه های خونی در استان داریم.

مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی افزود: با اوج گیری دوباره کرونا در استان نیاز به منابع خونی نیز افزایش یافته است.

​ وی بیان کرد: استان خراسان رضوی به ویژه شهر مقدس مشهد، به علت زیارتی بودن و حضور زائرین و آمار بالای تصادفات، جراحی های قلب و عروق، تعداد زیاد بیماران هموفیلی و تالاسمی جزو استان های اول کشور به لحاظ مصرف فرآورده های خونی است.

مدیرکل انتقال خون استان افزود: از مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) درخواست می شود تا با حضور در پایگاه ها و اهدای خون به یاری بیماران نیازمند بشتابند، زیرا اکنون ذخایر خونی به شدت رو به کاهش است.

عبداللهی عنوان کرد: با ادامه این روند در روز های آینده، پاسخ گویی به بیماران نیازمند در مراکز درمانی با چالش جدی مواجه می شود.

گفتنی است؛ پایگاه های اهدای خون مشهد مقدس شامل پایگاه امام رضا(ع) واقع در میدان شریعتی(تقی آباد) ابتدای خیابان دانشگاه، پایگاه امید واقع در نبش خیابان شیرازی 3 طبقه منفی یک مجتمع تجاری و اقامتی امید، پایگاه شهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز فوری به گروه خونی «O منفی» در خراسان رضوی

نیاز فوری به گروه خونی «O منفی» در خراسان رضوی