مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 17:502020-07-07اجتماعي

از شایعه تا واقعیت پوست کنی درختان در جنگل های ورزقان


این روزها مسائلی درباره پوست کنی درختان در جنگل های ورزقان مطرح می شود که جای بررسی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورزقان بعد از انتشار تصاویری مبنی بر پوست کنی هزاران اصله درخت در جنگل های ورزقان، ماموران محیط زیست، منابع طبیعی خبرنگار فارس در ورزقان و متعمد محلی به محل مورد نظر اعزام شدند.

 رییس حراست اداره کل منابع طبیعی آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: بعد از انتشار تصاویری از پوست کنی درختان جنگلی که به منطقه حفاظت شده دیزمار در شهرستان ورزقان اشاره داشت، بلافاصله با دستور مدیرکل منابع طبیعی صبح اول وقت به محل مورد نظر اعزام شدیم.

علی قنبری گفت: از صبح امروز با حضور ماموران محیط زیست و منابع طبیعی ورزقان و همچنین بازرس اداره کل منابع طبیعی در منطقه حفاظت شده دیزمار شهرستان ورزقان حضور یافته و با جنگل گردشی گسترده در پی درختان آسیب دیده بودیم.

وی که مشاوره مدیرکل منابع طبیعی آذربایجان شرقی است ادامه داد: در حدود 7 ساعت جنگل گردشی کل اطراف روستای کلم انجام شد و هیچ گونه پوست کنی درختان در این محل یافت نشد.

رییس حراست اداره کل منابع طبیعی آذربایجان شرقی تصریح کرد: با توجه به تصاویر انتشار یافته در کانال های محلی که به جنگل های روستای کلم انتساب داده شده است، محل داش باشی به طور دقیق بررسی شد و خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شایعه تا واقعیت پوست کنی درختان در جنگل های ورزقان

از شایعه تا واقعیت پوست کنی درختان در جنگل های ورزقان