مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 17:402020-07-07سياسي

باید برای توسعه مناطق محروم امتیازات بیشتری نسبت به سایر مناطق قائل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در جلسه دیدار با تعدادی از اعضای هیئت مدیره سازمان های مردم نهاد از خیرین مدرسه ساز و خیرین عرصه سلامت به عنوان افرادی نوع دوست و دلسوز کشور یاد کرد و گفت: - اسحاق جهانگیری گفت: باید برای توسعه مناطق محروم امتیازات بیشتری نسبت به سایر مناطق قائل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در جلسه دیدار با تعدادی از اعضای هیئت مدیره سازمان های مردم نهاد از خیرین مدرسه ساز و خیرین عرصه سلامت به عنوان افرادی نوع دوست و دلسوز کشور یاد کرد و گفت: خیرین با عشق و علاقه به دنبال رسیدگی به مشکلات افراد ضعیف و مناطق محروم هستند.

جهانگیری ضمن قدردانی از تلاش های خداپسندانه تشکل های مردم نهاد فعال در حوزه رسیدگی به دانش آموزان بازمانده از تحصیل، خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران تحصیل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و این موضوع آنقدر اهمیت دارد که در برخی روستا های کشور مدارسی با یک دانش آموز دایر است که حکایت از توجه به تحصیل کودکان این کشور است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه در برخی مناطق محروم کشور کودکانی بدون شناسنامه و اسناد هویتی زندگی می کنند، گفت: شناسایی این کودکان بازمانده از تحصیل کاری دشوار است که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید برای توسعه مناطق محروم امتیازات بیشتری نسبت به سایر مناطق قائل شد

باید برای توسعه مناطق محروم امتیازات بیشتری نسبت به سایر مناطق قائل شد