مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 15:302020-07-07پزشكي

تحت درمان قرار گرفتن بیش از 130 کودک بیمار مغزی نخاعی در شرق کرمان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از درمان بیش از 130 کودک بیمار با مشکلات مغزی و نخاعی در شهرستان های ریگان و بم توسط پزشکان داوطلب خبر داد.

  - ایسنا/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از درمان بیش از 130 کودک بیمار با مشکلات مغزی و نخاعی در شهرستان های ریگان و بم توسط پزشکان داوطلب خبر داد.

  رضا فلاح با اشاره به افزایش تولد کودکان با مشکلات مغزی و نخاعی در اثر ازدواج های فامیلی در مناطق کم برخوردار استان بیان کرد: بیش از 130 کودک توسط متخصص ارتوپدی و متخصص کاردرمانی در مناطق کم برخوردار شهرستان های ریگان و بم ویزیت و تحت درمان قرار گرفتند.

وی با اشاره به ارزش ریالی خدمات ارائه شده به مبلغ بیش از 11 میلیون و 200 هزار تومان افزود: در این پروژه کودکان ویزیت شده توسط متخصص ارتوپدی ویزیت شدند و برای درمان متخصص کاردرمانی آموزش ها و مشاوره در خصوص نحوه بکارگیری تجهیزات و ابزارهای مربوط به توانبخشی، فیزیوتراپی و کاردرمانی دریافت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان خاطرنشان کرد: با کمک و همراهی خیرین و پزشکان داوطلب با توجه به وضعیت کودکان با مشکلات مغزی و نخاعی در مناطق کم برخوردار و صعب العبور شهرستان ریگان درصدد راه اندازی کلینیک فیزیوتراپی و خدمات درمانی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحت درمان قرار گرفتن بیش از 130 کودک بیمار مغزی نخاعی در شرق کرمان

تحت درمان قرار گرفتن بیش از 130 کودک بیمار مغزی نخاعی در شرق کرمان