مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 13:452020-07-07سياسي

انتصاب نایب رییس هیأت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات سمنان


طی حکمی از سوی رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور، علیرضا آشناگر، استاندار سمنان به عنوان عضو و نایب رییس هیأت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات این استان منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عصر امروز در دیدار اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان با استاندار، حکم محمد جلال مآب رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور برای علیرضا آشناگر، استاندار سمنان به عنوان عضو و نایب رییس هیأت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان به وی اعطا شد.

بر اساس چارت مصوب ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مرکز استان به عنوان رییس هیأت امنا و استاندار به عنوان عضو و نایب رییس هیأت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان های مختلف کشور منصوب می شوند.

در این حکم آمده است: با عنایت به نامه رحمانی فضلی وزیر کشور و نظر به تجارب ارزشمند جنابعالی و ارادت و محبتتان به خاندان عصمت و طهارت (ع) و همچنین ضرورت بسیج همه مؤمنان عاشق اهل بیت (ع)، آن جناب به عنوان عضو و نایب رییس هیات امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان انتخاب می شوید.

امید است با عنایت خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این مسؤولیت خطیر موفق و منصور باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب نایب رییس هیأت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات سمنان

انتصاب نایب رییس هیأت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات سمنان