مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 11:002020-07-07اقتصادي

تولید یک داروی گیاهی پیشگیری از ابتلا به کرونا در دانشگاه تهران


یکی از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران داروی گیاهی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا تولید کرده است که در فاز دریافت مجوزها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، دکتر عباس زارعی در نشست خبری آنلاین وزارت علوم گفت: بحران هایی که در عصر دیجیتال رخ می دهد شکل و ساختار دیجیتال به خود می گیرد و نیازمند رفتارهای تخصصی است تا بتوان به بحران ها پاسخ مناسب داد که این رفتارهای تخصصی مناسب در شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور وجود دارد.

وی با اشاره به حضور 200 شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران یادآور شد: میزان فروش محصولات این شرکت ها در سال گذشته 700 میلیارد تومان بوده است.

زارعی با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان به دلیل چابکی و مسوولیت پذیری بالایی که دارند قادر به عبور از بحران ها هستند، اظهار کرد: شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک دانشگاه تهران پس از شیوع کرونا ویروس در 3 حوزه پیشگیری، تشخیص و درمان و پسا کرونا فعال شدند که تولید 80 هزار قطعه ماسک در روز و ساخت دستگاه ضد عفونی کننده محیط و دست ها، ساخت کیت تشخیصی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران و دستگاه ونتیلاتور از دستاوردهای آنها به شمار می رود.

رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با بیان اینکه 17 شرکت مستقر در این پارک در زمینه تولید محصولات مرتبط با کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید یک داروی گیاهی پیشگیری از ابتلا به کرونا در دانشگاه تهران

تولید یک داروی گیاهی پیشگیری از ابتلا به کرونا در دانشگاه تهران