مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 09:502020-07-07فناوري

2500 کتاب حج و زیارت رایگان در تلفن همراه عرضه شد


بیش از 2500 اثر مکتوب در کتابخانه پایگاه اطلاع رسانی حج در اختیار پژوهشگران و زائران قرار گرفته و قابلیت نصب بر «تلفن همراه» را دارا است.

- بیش از 2500 اثر مکتوب در کتابخانه پایگاه اطلاع رسانی حج در اختیار پژوهشگران و زائران قرار گرفته و قابلیت نصب بر تلفن همراه را دارا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سازمان حج و زیارت اعلام کرد: بیش از دو هزار و پانصد اثر مکتوب، شامل 1364 جلد کتاب و 1500 مقاله در کتابخانه پایگاه اطلاع رسانی حج با فرمت واحد و امکان جست وجوی پیشرفته، امکان ذخیره سازی و تفکیک کتاب و مقاله در اختیار پژوهشگران و زائران قرار گرفته و قابلیت نصب بر تلفن همراه را دارا است.

کتابخانه تخصصی حج بعثه مقام معظم رهبری با زیر شاخه های احکام و مناسک حج، مسائل اجتماعی حج، حج و زیارت در ادب فارسی، اخلاق و اسرار حج و زیارت، اعتقادات و پاسخ به شبهات، منشورات بعثه، آموزش کارگزاران حج، اماکن و آثار اسلامی، عتبات عالیات و سوریه، ادعیه و حدیث، خاطرات حج و عمره، فصلنامه میقات حج و گزارش ها و گفتگوها به ارائه مقالات علمی و تحقیقی پرداخته است.

مخاطبان گرامی می توانند پس از ورود به کتابخانه آنلاین حج به نشانی http://lib.

hajj.

ir بر روی هر یک از عناوین کتاب ها کلیک کرده و در بخش فایل های قابل دانلود متن کامل کتاب را حداقل در 5 فرمت ویژه تلفن همراه، به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 کتاب حج و زیارت رایگان در تلفن همراه عرضه شد

2500 کتاب حج و زیارت رایگان در تلفن همراه عرضه شد