مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 09:102020-07-07دانش

مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شهرکرد برای سال تحصیلی جدید دانشجو می پذیرد


رییس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری از آغاز پیش ثبت نام پذیرش دانشجو برای ترم مهرماه سال تحصیلی 1399-1400 خبرداد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری از آغاز پیش ثبت نام پذیرش دانشجو برای ترم مهرماه سال تحصیلی 1399-1400 خبرداد.

سیروس رضایی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: پیش ثبت نام پذیرش دانشجو برای ورودی مهرماه 1399-1400 در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی آغاز شده است.

وی با اشاره به آغاز پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی از شهریورماه، افزود: با توجه به اعلام زمان پذیرش نهایی دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور از شهریور ماه 99 و نظر به محدود بودن ثبت نام از متقاضیان، مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شهرکرد اقدام به پیش ثبت نام از متقاضیان شرکت در دوره های کاردانی و کارشناسی مرکز کرده است.

رضایی در خصوص رشته های این مرکز، توضیح داد: دانشجویان مرکز در رشته های کاردانی حرفه ای امور بورس، کاردانی حرفه ای حقوق - خدمات قضایی، کاردانی حرفه ای حقوق- حقوق ثبتی، کاردانی حرفه ای حقوق- دستاری قضایی، کاردانی فنی نرم افزار- برنامه سازی کامپیوتر و کاردانی فنی فناوری اطلاعات- اینترنت و شبکه های گسترده و کارشناسی حرفه ای حقوق- حقوق ثبتی، کارشناسی حرفه ای حقوق- ارشاد در امور کیفری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شهرکرد برای سال تحصیلی جدید دانشجو می پذیرد

مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شهرکرد برای سال تحصیلی جدید دانشجو می پذیرد