مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 09:102020-07-07اجتماعي

پیش بینی سنجش 2450 نوآموز نهاوندی


مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند اعلام کرد: سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان از روز شنبه 21 تیرماه در این شهرستان آغاز می شود و تا اوایل شهریورماه ادامه دارد.

- ایسنا/همدان مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند اعلام کرد: سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان از روز شنبه 21 تیرماه در این شهرستان آغاز می شود و تا اوایل شهریورماه ادامه دارد.

محمدحسین دارایی در گفت وگو با ایسنا، افزود: پیش بینی می شود امسال از 2450 نوآموز بدو ورود به پایه اول ابتدایی سنجش سلامت به عمل آید که البته از این تعداد، سال گذشته 1100 نفر برای دوره پیش دبستانی عمل سنجش را پشت سر گذاشته اند.

وی بیان کرد: کار نوبت گیری از سامانه سنجش از امروز -سه شنبه 17 تیرماه- توسط مدیران شهرستان در مدارس آغاز شده و طبق زمانبندی که توسط مدیران به اولیای اعلام می شود، اولیا به همراه نوآموز خود به پایگاه سنجش مستقر در آموزشگاه زنده یاد تجدد مراجعه می کنند.

دارایی خاطرنشان کرد: به منظور مداخله بهنگام در پایگاه سنجش تست های بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی، مراقبت بهداشتی و تست های تخصصی از نوآموزان به عمل می آید و بعد از بررسی، در صورت لزوم به مراکز دیگر ارجاع داده می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی سنجش 2450 نوآموز نهاوندی

پیش بینی سنجش 2450 نوآموز نهاوندی