مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 09:102020-07-07اقتصادي

94 مجوز صید به افراد واجد شرایط جزیره هرمز صادر شد


فرماندار بندرعباس از صدور 94 مجوز صید به افراد واجد شرایط جزیره هرمز خبر داد و گفت: افراد با کار و فعالیت روزانه باعث رونق بخشی به معیشت و منطقه خود شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عزیزاله کناری پیش از ظهر امروز در جلسه اعطای مجوزهای صیادی ساکنان جزیره هرمز اظهار کرد: با پیگیرهای استاندار هرمزگان و سایر دستگاه های مربوطه، تعداد 94 مجوز صیادی توسط شیلات استان پس طی فرایندهای لازم به مردم هرمز صادر شد.

وی با بیان اینکه این مجوزها از امروز تا پایان هفته جاری توسط شیلات به افراد تحویل داده خواهد شد، افزود: با توجه به اهمیت جزیره هرمز، استاندار هرمزگان، تعداد قابل توجهی مجوز صیادی به هرمز اختصاص داده شد.

فرماندار بندرعباس در ادامه بیان داشت: با ارزیابی صورت گرفته از سوی شیلات استان و شهرستان در تاریخ 25 دی ماه سال گذشته، تعداد 94 مجوز صید به افراد واجد شرایط صادر گردید.

کناری گفت: مجوزهای مذکور بسیار مهم هستند و افرادی که دریافت نموده اند باید با کار و فعالیت باعث رونق بخشی به زندگی خود و منطقه خود شوند و اینکه تاریخ مجوزها از امروز صادر گردیده تا افراد با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/3264


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

94 مجوز صید به افراد واجد شرایط جزیره هرمز صادر شد

94 مجوز صید به افراد واجد شرایط جزیره هرمز صادر شد