مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 09:052020-07-07سياسي

19 هزار پرونده مسن و معوق در دادگستری استان یزد رسیدگی شد


رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به رسیدگی 19 هزار پرونده مسن و معوق طی هفت ماه در دادگستری یزد گفت: کاهش روند دادرسی در مجموعه قضا نیازمند کار جهادی تمامی مجموعه های وابسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامعلی دهشیری، ظهر امروز در نشست هم اندیشی با کارشناسان رسمی دادگستری و مرکز قوه قضاییه در حوزه های ثبتی، اراضی، حسابداری و حسابرسی، سرعت بخشیدن به روند رسیدگی به پرونده ها توأم با دقت را از اولویت های دستگاه قضا در دوران تحول دانست و اظهار داشت: در همین راستا ظرف مدت چهار ماه به 10 هزار پرونده معوق و مسن رسیدگی و از موجودی پرونده ها کسر شد.

وی افزود: پس از ابلاغ ریاست قوه قضاییه، مبنی بر رسیدگی به پرونده های معوق و مسن ظرف مدت سه ماه در یک کار جهادی به بیش از 9 هزار پرونده رسیدگی و حکم صادر شده است.

دهشیری تصریح کرد: رسیدگی بالغ بر 19 هزار پرونده مسن و معوق در مدت هفت ماه یک کار جهادی در جهت کاهش اطاله دادرسی و افزایش رضایتمندی مردم نسبت به دستگاه قضا بوده است.

وی با بیان اینکه به طور قطع در این مسیر همکاری خوبی توسط همه عوامل صورت گرفته است، اظهار داشت: عملکرد چهار مجموعه وکلا، کارشناسان، ضابطان قضایی و استعلام از ادارات به صورت مستقیم بر کم و کیف فعالیت دستگاه قضا اثرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 هزار پرونده مسن و معوق در دادگستری استان یزد رسیدگی شد

19 هزار پرونده مسن و معوق در دادگستری استان یزد رسیدگی شد