مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 09:002020-07-07اقتصادي

سرمایه گذاری 1800 میلیارد تومانی شستا در خراسان جنوبی


استاندار خراسان جنوبی از آمادگی شرکت شستا برای سرمایه گذاری 1800 میلیارد تومانی در استان خبر داد.

- محمدصادق معتمدیان در جلسه تبیین پتانسیل های استان با قابلیت واگذاری به شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) اظهار کرد: تجربه حضور شستا در طرح های اقتصادی بزرگ موفق بوده و در اشتغالزایی اثرات خوبی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ وی با اشاره به سابقه خوب این شرکت در خراسان جنوبی تصریح کرد: حضور و مشارکت شستا در کارخانه سیمان قاین و معدن ذغالسنگ طبس منشأ خیر و برکات فراوانی برای استان بوده است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: از اسفند 97 و بعد از ورود شستا به ذغالسنگ طبس اتفاقات خوبی در منطقه رقم خورده که قابل توجه است.

معتمدیان یادآور شد: در شرایط موجود و با اعلام آمادگی شستا برای توسعه سرمایه گذاری ها در خراسان جنوبی، آن چه جزو تعهدات استان است در اولویت برنامه ها قرار می گیرد و اقدامات در راستای تفاهم نامه پیش خواهد رفت.

وی با تأکید بر این که ظرفیت های معدنی از مهمترین پیشران های توسعه استان است، اظهار کرد: در دولت های یازدهم و دوازدهم توجه ویژه ای به این بخش شده و با ورود شرکت های ایمیدرو، ایدرو، شستا و سازمان زمین شناسی به این حوزه، اتفاقات خوبی در استان رقم خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 1800 میلیارد تومانی شستا در خراسان جنوبی

سرمایه گذاری 1800 میلیارد تومانی شستا در خراسان جنوبی