مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 08:502020-07-07حوادث

بازداشت متهم امنیتی سابقه دار پیش از اقدام تروریستی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در اوایل خرداد ماه امسال بود که مجموعه اطلاعاتی کشور از وقوع یک سری اقدامات خرابکارانه از سوی یکی از متهمان قدیمی در کشور با خبر شد.

- یک متهم امنیتی سابقه دار که به دلیل نگرانی از ابتلا به کرونا مورد رأفت اسلامی قرار گرفته و از زندان آزاد شده بود، پیش از اقدام تروریستی دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، در اوایل خرداد ماه امسال بود که مجموعه اطلاعاتی کشور از وقوع یک سری اقدامات خرابکارانه از سوی یکی از متهمان قدیمی در کشور با خبر شد.

بررسی ها حکایت از آن داشت که زن جوانی به نام سهیلا-ح.

ب اقدامات ضد انقلابی و ضد امنیتی خود را از سر گرفته و ضمن ارتباط گیری با عناصر معاند و خرابکار خارج نشین، ماموریت جدیدی مبنی بر انفجار محل سکونت امام جمعه شهرستانی که ساکن آن دارد.

این فرد با هوشیاری نیرو های امنیتی در خرداد ماه سال جاری مجددا بازداشت شد که پس از انتقال به بازداشتگاه اقدام به انتشار فایل های صوتی مبنی بر مظلوم نمایی و بیگناه نشان دادن خود کرد.

بررسی ها حکایت از آن داشت که متهم در راستای مظلوم نمایی کذب، در تماس تلفنی با یکی از اعضای خانواده خود، میزان اثرگذاری نوع لحن فایل های صوتی منتشر شده اش را بررسی می کند و می گوید صدای من پشت تلفن غم انگیز و مضطرب به نظر میرسد؟ مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت متهم امنیتی سابقه دار پیش از اقدام تروریستی

بازداشت متهم امنیتی سابقه دار پیش از اقدام تروریستی