مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 08:502020-07-07اقتصادي

از ودیعه 200 میلیونی نمایندگان تا حق مسکن 300 هزار تومانی کارگران


این روز‌ها درحالی تسهیلات 200 میلیونی مسکن نمایندگان خبرساز شده است که بدانیم افزایش 200 هزار تومانی حق مسکن کارگران بعد از ماه‌ها جدل و اختلاف نظر در شورای عالی کار به تصویب رسید، ضمن اینکه این تسهیلات 200 میلیون تومانی با کمترین بروکراسی پیچیده بانکی به حساب نمایندگان واریز می‌شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، «اولین حقوق نمایندگی 11 میلیون تومان واریز شده به علاوه 200 میلیون تومان بابت مسکن و 20 میلیون تومان هم برای سایر هزینه‌ها به حساب ما واریز شد.

» این نقل قول از یک نماینده مجلس برای واریز حقوق است که البته این روز‌ها سرو صدا زیادی به پا کرده است.

نکته جالب توجه آن است که این مجلس یک دست اصولگرا که البته معتقد است یکی از انقلابی‌ترین مجلس‌های ادوار مختلف است در حالی نسبت به حقوق خود واکنشی نشان نمی‌دهند که همین طیف بر سر حقوق‌های نجومی برخی مدیران جنجال زیادی به پا کردند.

از سوی دیگر رسانه‌های همسویی که در زمان مطرح شدن حقوق‌های نجومی سروصدای زیادی به پا کردند نسبت به این خبر واکنش چندانی نداشته اند، گو اینکه حقوق بالا برای عده‌ای بد و برای عده‌ای بلا اشکال است.

هرچند احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیئت رییسه مجلس طی پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نسبت به این خبر واکنش نشان داد و نوشت: «دوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ودیعه 200 میلیونی نمایندگان تا حق مسکن 300 هزار تومانی کارگران

از ودیعه 200 میلیونی نمایندگان تا حق مسکن 300 هزار تومانی کارگران