مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 08:202020-07-07سياسي

استاندار خراسان جنوبی از طریق گفتگوی تلفنی به درخواست های مردم پاسخ داد


استاندار خراسان جنوبی برای گفتگوی بی واسطه و مستقیم با مردم در مرکز ارتباط مردم و دولت استان حضور یافت.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی برای گفتگوی بی واسطه و مستقیم با مردم در مرکز ارتباط مردم و دولت استان حضور یافت.

محمدصادق معتمدیان، امروز سه شنبه 17 تیر از طریق حضور در مرکز ارتباط مردم و دولت استان و در گفتگوی تلفنی به درخواست ها و شکایت های مردمی به صورت برخط و مستقیم پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی از ساعت 9 تا 10:30، مهمان مرکز ارتباط مردم و دولت استان بود و از طریق تلفن 111 به سؤالات و مسایل مردم پاسخ گفته و ضمن پیگیری آنی درخواست های مردمی مطرح شده، از طریق مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط، دستورات لازم را به منظور رفع مشکلات و موارد مطرح شده صادر کرد.

گفتنی است؛ پاسخگویی شفاف، پیگیری درخواست ها و مشکلات مردمی و همچنین حضور مدیران در بین مردم از دستورات اکید استاندار خراسان جنوبی از بدو ورود به استان بود، بر اساس این تأکید، مدیران دستگاه های اجرایی به تعیین روزی برای ملاقات های عمومی، برگزاری میز خدمت در مصلاهای نماز جمعه، بازدیدهای میدانی، دیدارهای چهره به چهره با مردم و همچنین حضور در مرکز سامد برای پاسخگویی شفاف در راستای رفع دغدغه های مردم مکلف شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان جنوبی از طریق گفتگوی تلفنی به درخواست های مردم پاسخ داد

استاندار خراسان جنوبی از طریق گفتگوی تلفنی به درخواست های مردم پاسخ داد