مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-07اجتماعي

غربالگری بینایی در 11 پایگاه دائمی استان سمنان انجام می شود


مدیرکل بهزیستی سمنان بابیان اینکه غربالگری بینایی در 11 پایگاه دائمی استان انجام می شود، گفت: پروتکل های بهداشتی تماماً در این مراکز رعایت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا ایزد پور ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل بهزیستی سمنان ضمن بیان اینکه غربالگری بینایی امسال در 11 پایگاه دائمی استان انجام می شود، ابراز داشت: شروع طرح پانزدهم تیرماه لغایت پایان مهرماه برای کودکان بین سه تا شش سال است.

وی ضمن بیان اینکه کووید 19 همه جنبه های زندگی انسان ازجمله سلامت را هدف قرار داده است، افزود: در همه مراکز مذکور پروتکل های بهداشتی رعایت می شود لذا خانواده ها از این نظر دغدغه و نگران نباشند و حتماً فرزند خود را در تاریخ مذکور برای تست غربال گری بینایی به همراه بیاورند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه استفاده از ماسک و ضدعفونی دست به هنگام ورود به مراکز غربال گری بینایی الزامی است، ابراز داشت: هدف از اجرای این ممنوعیت ها به حداقل رساندن خطر انتقال بیماری کرونا و تماس های بین فردی است.

ایزد پور بابیان اینکه از افراد دارای علائم بیماری تست غربال گری بینایی انجام نمی شود، در ادامه تصریح کرد: به منظور حفظ بهداشت سنجش بینایی در پایگاه ها با دستگاه های فتورفرکتومتر صورت می گیرد و استفاده از E چارت در پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری بینایی در 11 پایگاه دائمی استان سمنان انجام می شود

غربالگری بینایی در 11 پایگاه دائمی استان سمنان انجام می شود