مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 08:002020-07-07اجتماعي

راهکارهای اجرای دروس عملی و کارگاهی دانشگاه ها


کارگروه تخصصی آموزش عالی الکترونیکی در مورد راهکارهای اجرای دروس عملی و کارگاهی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی با کمک بستر آموزش‌های الکترونیکی را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، توصیه های کارگروه تخصصی آموزش عالی الکترونیکی در مورد راهکارهای اجرای دروس عملی و کارگاهی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی با کمک بستر آموزش‌های الکترونیکی در شرایط خاص حاضر جهت جلوگیری از وقفه جدی در برنامه های آموزشی دانشجویان اعلام شد.

بخش هایی از توصیه های این کارگروه به شرح زیر است: گرچه در مورد دروس عملی نمی شود با قاطعیت مشابه دروس نظری گفت که همه دروس را می توان در بستر آموزش الکترونیکی اجرا کرد، ولی با جرات می توان گفت که حتی با فناوری‌های و دانش همین امروز هم اغلب دروس عملی و کارگاهی را می توان با کیفیتی بسیار خوب بر بستر آموزشهای الکترونیکی پیاده کرد.

برای آن دسته هم که اکنون امکان پیاده سازی ممکن است نباشد راهکارهای عملیاتی خوبی وجود دارد.

دسته بندی دروس عملی درس های عملی را به طور کلی می توان در دسته های زیر طبقه بندی کرد: 1- دروس آزمایشگاهی که نرم افزارهای کامپیوتری هستند مثل برنامه نویسی یا پردازش های پر سرعت با کامپیوتر های خاص 2- دروس آزمایشگاهی و کارگاهی که کار با تجهیزاتی هستند که یا هم اکنون با کامپیوتر برنامه ریزی و کنت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای اجرای دروس عملی و کارگاهی دانشگاه ها

راهکارهای اجرای دروس عملی و کارگاهی دانشگاه ها