مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 07:552020-07-07سياسي

تدوین طرح تحول اجتماعی مسجد محور/ حوزه فرهنگ نیازمند حمایت مسئولان است


معاون راهبری استان ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به تدوین طرح تحول اجتماعی مسجد محور گفت: مساجد باید به پایگاه های اجتماعی و مراکز ارائه خدمات مردمی تبدیل شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا اشاره به اینکه طرح تحول سازمان تبلیغات اسلامی 25 راهبرد دارد که بر اساس اندیشه های رهبر معظم انقلاب تدوین شده و وظیفه آن آینده نگری و آینده پژوهی و ترویج و تبیین اسلام ناب است، اظهار داشت: مردمی شدن تبلیغ یکی از محورهای تحول در تبلیغ است، ویترین فرهنگی و محصولات فرهنگی، جریان انسانی پیش رو و محورهایی مثل تربیت قرآنی، تبلیغ اجتماعی، امام محله، تحول اجتماعی مسجد محور و… از جمله راهبرهای این طرح تحولی است.

اتخاذ راهبرد تحول اجتماعی مسجد محور وی با بیان اینکه یکی از 25 راهبرد این طرح، تحول اجتماعی مسجد محور است، تصریح کرد: مساجد باید به پایگاه های اجتماعی و ارائه خدمات مردمی تبدیل شوند و امام جماعت 9 وظیفه دیگر هم برعهده می گیرد و یک جامعیتی برای یک امام جماعت پدید می آید.

معاون راهبری استان ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: در قالب این طرح مسجد و امام جماعت علاوه بر دیانت و معنویت مردم، در حوزه آموزش، تربیت، اشتغال، محرومیت زدایی و رسیدگی به نیازهای فکری فرهنگی جوانان هم نقش ایفا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین طرح تحول اجتماعی مسجد محور/ حوزه فرهنگ نیازمند حمایت مسئولان است

تدوین طرح تحول اجتماعی مسجد محور/ حوزه فرهنگ نیازمند حمایت مسئولان است